سال 90
 
دختر آسموني
یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : ريحون

سلام به همه دوستان

هر جايي كه ميرم همه پيشاپيش عيدو تبريك گفتن تارو بعد از سال تحويل ام بازم عيد و تبريك گفتن در كل مي خوام بگم كه مي دونم خيلي ديره براي اينكار چون همه 13 هم به در كردن ولي خب تاخيرم بي دليل نيست اول اينو بگم سال 1390 مبارك 

ما آدما جالبيم هميشه اول يه دوره از زندگيمون با خودمون تصميم ميگيريم بهتر باشيم كلي برنامه ريزي ميكنيم شايد تعداد كمي از آدما اين فكر و خيالاشون يادشون بمونه كه البته خيلي كم هستند ولي خودمونيم اكثرمون يادمون ميره مثلا خود من بچه تر كه بودم اول مهر ميگفتم من درس مي خونم بعد كه اومدم دانشگاه همين حرف و اول هر ترم ميزنم حالا دقيقا براي سال جديد ام همينطوره كلي تصميم ميگيرم مثل سال قبل نباشم ولي خيلي يادم بمونه 1 ماهه دوباره روز از نو روزي از نو.

اميدوارم كه شما اينطوري نباشين منم بهتر بشم.

حالا علت تاخير و بگم:

من رفته بودم مسافرت رفته بودم يه جايي كه آخرين اميد همه بود براي آدم شدن من كه بازم همرو نا اميد كردم

بله رفته بودم مكه اونجا ام دسترسي به اينترنت نداشتم.خلاصه بگم مدينه يه حال داشت مكه و خونه خدا ام يه حالي بود.2تاش خوب بود ولي براي اولين بار ديدن خونه خدا و عظمتش يه چيزيه كه نميشه وصف كرد بايد خودت امتحانش كني با اينكه من آدم مذهبي نيستم ولي اونجا يه جوره ديگه بود برام.

راي از شلوغيش بگم كه وحشتناك بود.اين عكس حاصل دسترنج خودمه.

اينجا نزديك نمازه همه ايستادن.

اينم در حالت عادي:

خلاصه ما كه رفتيم آدم نشديم ولي اگه از دل تنگياش صرف نظر كنيم خيلي خوب بود به من كه خيلي خوش گذشت.ايشاالله شما ام برين.



نظرات شما عزیزان:

عشق رویایی
ساعت17:50---15 فروردين 1390
عالیه برای دانلود کتاب در خدمتیم
پاسخ:واااااي مرسي من عاشق كتابم.


محمد
ساعت15:45---14 فروردين 1390
داشتن حق ماست
بهترین گروه کسب در آمد اینجاست
هزاران برابر سود نسبت به سیستم های کلیکی
ثبت نام رایگان
قانونی و ایرانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان